-

Stilla. Liggandes i en större säng än min egen i ett främmande rum. Hela rummet snurrade. Snabbt. Snabbare. Tillslut för snabbt. Jag låg ensam, alkoholen fick mig att drömma drömmar jag aldig borde drömt. Drömmar jag förbjudit för länge sedan. Jag låg inte ensam. Han var där. Han skrattade med mig, skrattade åt mig, höll min hand. Höll om mig, lät mig somna i hans famn. Retade mig när jag vaknade med en huvudvärk som fick mig att vilja sova föralltid. Packade mina väskor. Kramade mig. Kysste mina läppar.

Rummet snurrade, drömmarna gjorde inte saken bättre. Hur mycket jag än önskade att dom var sanna, fanns det fortfarande delar i mig som aldrig ville att dom skulle slå in. Att ha någon där, på det sättet, var det läskigaste som fanns. är det läskigaste som finns. Det förstör allt och kommer att fortsätta förstöra allt tills jag vågar släppa in någon. Vilket jag nog aldrig kommer kunna göra. Inte på riktigt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback