-.

Så många gånger har jag vänt mig om. Glömt dig. Gått vidare. Försökt finna ro i någon annans famn. Känna fjärilarna svärma av någon annans kyssar. Känna hjärtat slå lite snabbare av någon annans röst. Jag har alltid kämpat efter att finna någon att ta din plats. Fylla tomrumet du lämnade efter dig. Jag har aldrig lyckats. Aldrig kommit i närheten av att finna någon som får mig att känna som jag gjorde med dig. Sen slog det mig. Jag kommer aldrig göra det och behöver inte göra det heller. Alla kärlekar är olika. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. Och det är okej. Det är något jag kan leva med. Speciellt nu när jag vet att det gör inget. Det handlar inte om att finna en ny dig, det handlar om att finna en ny. Något helt nytt, som får mig att bli ny, bättre, starkare. Det handlar om att släppa taget om vad som varit oh blicka framåt. Inte försöka bygga upp ett raserat förflutet.


Kommentarer
martina

Oj. Jag känner igen mig så mycket i känslorna du förmedlar med dessa ord. Denna text berörde mig verkligen.



Blogg: http://martinav.blogg.se/
2011-11-22 @ 23:04:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback