.

Kanske det var jag. Mörkret föll, kylan smög sig på. Vart man än vände sig gick folk hand i hand med de människor dom älskade men jag stod ensam. Valet var inte mitt, men kanske det var mitt fel. Kanske jag var för svår, kanske jag gjorde allt som var lätt komplicerat? Kanske, kanske, kanske.

När jag vaknade upp ensam här om natten möttes jag av något jag aldrig trott skulle ske. Jag vet inte varför, fick ingen förklaring. Tre små ord. Inget mer. Inget mindre. Dom bara fanns där på skärmen. I alla andra fall vet jag att felete inte ligger hos mig, i alla andra fall vet jag att det är andra människor som är okapabla till att betee sig bra. Men i det här fallet är jag nu helt säker, det här var mitt fel.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback