a kiss is more then a kiss

Vi höll varandras händer, länge och hårt. Vi kysste varandras läppar, rörde varandras kroppar, lät våra känslor styra. Hela min kropp vart varm, du gjorde mig lika varm som varje gång förut. Men den här gången var endå annorlunda. Vi var båda verkligen där. Tidigare hade fokuset varit sex, nu var det vi. Att det var han och jag, kyssar var i fokus. Hans blick penetrerade mig samtidigt som han gjorde detsamma. Det fanns bara honom, hans kropp, hans leende, hans hjärtslag. Jag var som förtrollad. Han tittade på mig, länge, hela min kropp började skaka. Han greppade tag i mina händer, höll dom över mitt huvud, lytade sig fram, eskimokyssar efterföljt av en sån där kyss man kunde leva på i flera dagar. Jag hade tänkt det förut och jag tänkte det igen, jag skulle kunna kyssa hans läppar föralltid. Dom hade kommit att bli som en drog för mig. Men endå inte, för det var inget dåligt med dom alls.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback